Borković 60 kg lakši napada Milera i Leba
Zbog dominacije Sitroenovih vozila na početku WTCC sezone čelnici takmičenja odlučili su da ostalim timovima smanje balast na minimalnih 1.100 kilograma po kolima.
Posle odličnog starta debitantske WTCC sezone srpski automobilista Dušan Borković imaće lepu šansu da na sledećoj rundi u Mađarskoj ostvari još bolje rezultate, pošto su organizatori šampionata skinuli balast od 60 kilograma sa automobila svih timova osim Sitroena, koji su bili dominantni na prve dve staze u Maroku i Francuskoj.
Tako će 4. maja na trkama na stazi Hungaroring, vozila Sitroen C-Elize kojima upravljaju Ivan Miler, Sebastijan Loeb i Hoze Marija Lopez ostati na težini od 1.160 koligrama, dok će Honda Sivik, Lada Granta, ali i Ševrolet (među kojima i Borkovićev Cruze #98) imati 1.100 kg.
Kalkulacija kompenzacionih težina automobila utvrđuje se na osnovu rezultata s prethodne dve trke, kao i kvalifikacija. Kako su Sitroeni ostvarili pobede u Maroku i Francuskoj, ali i imali najbrže krugove na trkama, kao i pol-pozicije, odlučeno je da ostanu na maksimalnih 1.160 kilograma, dok su ostalim vozilima težine svedene na propisani minimum. Analogno ovom izračunavanju težina, automobilima će ista varirati na trkama u Slovačkoj, u zavisnosti od rezultata koje budu postigli na Hungaroringu. Ova mera redukcije težine omogući će Borkoviću, ali i ostalim takmičarima da budu konkurentniji u nastavku WTCC sezone.