Борковић 60 кг лакши напада Милера и Леба
Због доминације Ситроенових возила на почетку WTCC сезоне челници такмичења одлучили су да осталим тимовима смање баласт на минималних 1.100 килограма по колима.
После одличног старта дебитантске WTCC сезоне српски аутомобилиста Душан Борковић имаће лепу шансу да на следећој рунди у Мађарској оствари још боље резултате, пошто су организатори шампионата скинули баласт од 60 килограма са аутомобила свих тимова осим Ситроена, који су били доминантни на прве две стазе у Мароку и Француској.
Тако ће 4. маја на тркама на стази Хунгароринг, возила Ситроен Ц-Елизе којима управљају Иван Милер, Себастијан Лоеб и Хозе Марија Лопез остати на тежини од 1.160 колиграма, док ће Хонда Сивик, Лада Гранта, али и Шевролет (међу којима и Борковићев Црузе #98) имати 1.100 кг.
Калкулација компензационих тежина аутомобила утврђује се на основу резултата с претходне две трке, као и квалификација. Како су Ситроени остварили победе у Мароку и Француској, али и имали најбрже кругове на тркама, као и пол-позиције, одлучено је да остану на максималних 1.160 килограма, док су осталим возилима тежине сведене на прописани минимум. Аналогно овом израчунавању тежина, аутомобилима ће иста варирати на тркама у Словачкој, у зависности од резултата које буду постигли на Хунгарорингу. Ова мера редукције тежине омогући ће Борковићу, али и осталим такмичарима да буду конкурентнији у наставку WTCC сезоне.