Četiri načina kako da mala preduzeća pobede “velike dečake“
Nadigrati velika preduzeća je izazov za male preduzetnike. Od identiteta brenda do pametne saradnje, evo kako možete dovesti svoje preduzeće na zavidnu poziciju.
Izgradite svoj identitet
Male kompanije često ne obraćaju pažnju na logo, a loš izbor slike ili fonta slove utiče na potrošače i potencijalne partnere, jer prvi utisak je jedan od najvažnijih faktora za dobar početak. Angažujte profesionalnog dizajnera da vam pomogne pri odabiru, ali ne prihvatajte sve njegove sugestije, jer vaše preduzeće treba da sadrži i vaš lični pečat.
Ispričajte priču punu samopouzdanja
Iza jakih brendova stoji dobra priča koja ih razlikuje od drugih kompanija. Nije bitno koliko je vaša firma mala, bitno je kako će tržište reagovati na vas. Potrošače neće zanimati kako i kada ste osnovali firmu, ili koliko ljudi radi za vas. Zato se fokusirajte na ključne prednosti koje nudi vaša kompanija. Na stvari koje vašu priču izdvajaju od konkurenata.
Timski rad
Dobra saradnja među zaposlenima i zajednički ciljevi su jedan od od presudnih faktora za dobar start. Kako biste pobolšali vaše poslovanje neophodno je da imate ljude koji će biti motivisani i funkcionisati zajedno.
U korak sa vremenom
Svakako da se ne možete izboriti sa “velikim momcima“ ako zaostajete za tehnologijom. Ulaganje u novu tehnologiju je neophodno i nikako ne smete štedeti na tim stvarima, jer vreme i energiju koje vam oduzima stara tehnologija, novom možete preusmeriti na druge stvari.
Pogledajte i:
ANA i Lufthanza osnovale zajedničko preduzeće
Danas smena čelnika javnih preduzeća?