Четири начина како да мала предузећа победе “велике дечаке“
Надиграти велика предузећа је изазов за мале предузетнике. Од идентитета бренда до паметне сарадње, ево како можете довести своје предузеће на завидну позицију.
Изградите свој идентитет
Мале компаније често не обраћају пажњу на лого, а лош избор слике или фонта слове утиче на потрошаче и потенцијалне партнере, јер први утисак је један од најважнијих фактора за добар почетак. Ангажујте професионалног дизајнера да вам помогне при одабиру, али не прихватајте све његове сугестије, јер ваше предузеће треба да садржи и ваш лични печат.
Испричајте причу пуну самопоуздања
Иза јаких брендова стоји добра прича која их разликује од других компанија. Није битно колико је ваша фирма мала, битно је како ће тржиште реаговати на вас. Потрошаче неће занимати како и када сте основали фирму, или колико људи ради за вас. Зато се фокусирајте на кључне предности које нуди ваша компанија. На ствари које вашу причу издвајају од конкурената.
Тимски рад
Добра сарадња међу запосленима и заједнички циљеви су један од од пресудних фактора за добар старт. Како бисте поболшали ваше пословање неопходно је да имате људе који ће бити мотивисани и функционисати заједно.
У корак са временом
Свакако да се не можете изборити са “великим момцима“ ако заостајете за технологијом. Улагање у нову технологију је неопходно и никако не смете штедети на тим стварима, јер време и енергију које вам одузима стара технологија, новом можете преусмерити на друге ствари.
Погледајте и:
АНА и Lufthanza основале заједничко предузеће
Данас смена челника јавних предузећа?