Razilaze se Citroen i DS
Proširenje asortimana, intenzivnija prisutnost na ključnim tržištima i osamostaljenje od Citroena planovi su Iva Bonefona.
U okviru Citroena posluje brend pod imenom DS. Uskoro će, po uzoru na relaciju Toyota-Lexus ili Nissan-Infiniti, DS postati samostalna kompanija, tj. autonomni deo Citroenove grupe.
Tako nešto ne bi bilo moguće da nije velikog potencijala i velikih planova koje u DS imaju i prave. Iv Bonefon, šef brenda, izjavio je da u DS razmišljaju o širenju ponude na šest modela. Ono na šta nameravaju da obrate posebnu pažnju jesu limuzine i SUV automobili, kao kategorije koje su ne samo popularne, nego i donose solidnu zaradu.
Što se tiče tržišne orijentacije, kao i većina proizvođača, tako i Citroen posebnu osluškuje vibracije kineskog tržišta. U Evropi su DS prodaje DS3, DS4 i DS5, a u Kini DS5, DS5 LS i DS6, ali se planira udvostručenje ponude putem tri modela koja bi ciljala oba regiona.
Akcenta je, kao i kod Porschea, na većim, skupljim modelima. Tek kad se tražnja i priliv novca stabilizuju, DS će praviti i automobile sa visokim performansama koje karakteriše visok nivo luksuza i dizajna.
Predstojeće izdvajanje iz okrilja Citroena zadržaće recidive starog poretka. Prema Bonefonovim rečima, u pojedinim zemljama DS će imati svoje, samostalne salone, dok će u nekim drugim i dalje biti prodavan Citroenovim.
Istodobno, Citroen namerava nasrt na američko tržište. Prvo će se 2017. u Ameriku vratiti Peugeot kojeg tamo nije bilo od 1991, da bi se 2020. preko bare zaputio i DS.