Разилазе се Цитроен и ДС
Проширење асортимана, интензивнија присутност на кључним тржиштима и осамостаљење од Цитроена планови су Ива Бонефона.
У оквиру Цитроена послује бренд под именом ДС. Ускоро ће, по узору на релацију Toyota-Lexus или Nissan-Infiniti, ДС постати самостална компанија, тј. аутономни део Цитроенове групе.
Тако нешто не би било могуће да није великог потенцијала и великих планова које у ДС имају и праве. Ив Бонефон, шеф бренда, изјавио је да у ДС размишљају о ширењу понуде на шест модела. Оно на шта намеравају да обрате посебну пажњу јесу лимузине и СУВ аутомобили, као категорије које су не само популарне, него и доносе солидну зараду.
Што се тиче тржишне оријентације, као и већина произвођача, тако и Цитроен посебну ослушкује вибрације кинеског тржишта. У Европи су ДС продаје ДС3, ДС4 и ДС5, а у Кини ДС5, ДС5 ЛС и ДС6, али се планира удвостручење понуде путем три модела која би циљала оба региона.
Акцента је, као и код Porschea, на већим, скупљим моделима. Тек кад се тражња и прилив новца стабилизују, ДС ће правити и аутомобиле са високим перформансама које карактерише висок ниво луксуза и дизајна.
Предстојеће издвајање из окриља Цитроена задржаће рецидиве старог поретка. Према Бонефоновим речима, у појединим земљама ДС ће имати своје, самосталне салоне, док ће у неким другим и даље бити продаван Цитроеновим.
Истодобно, Цитроен намерава насрт на америчко тржиште. Прво ће се 2017. у Америку вратити Peugeot којег тамо није било од 1991, да би се 2020. преко баре запутио и ДС.