DRMA ŠOPING GROZNICA: Cene odeće niže i za 50 odsto
Praznična “ šoping groznica“ u Beogradu ove godine veća je nego ikada jer su konačnu u Srbiju stigla prava sniženja.
Kako smo se uverili, trgovci se praktično takmiče u što nižim cenama i promocijama. Oni istilu da su najprodavanije zimska garderoba i obuća, koje su pojeftinile oko 50 odsto.
Smilovali se
Muški džemperi su na primer, do nedavno u butiku „Ledžend“ koštali 2.690 dinara, a sada se mogu naći i za svega 1.390 dinara. Slično je i u „Teranovi“, gde se zimske jakne koje su bile 4.590 dinara, nalaze za 2.990. Na sniženju su i muške i ženske pantalone i farmerke, čije su cene u zavisnosti od modela i brenda kreću od 1.650 do 3.490 dinara.
Što se tiče obuće, one se mogu naći i za 2.500 dinara, ali i njihove cene variraju od butika do butika. Kako je pokazalo naše istraživanje, snižene su i cene kapa koje se mogu kupiti već za 300 dinara, kao i šalova, koji su u proseku 500 dinara.
„ Već sam pazario džemper koji je koštao oko 5.000, sada sam ga kupio za 1.999 dinara. Planiram da na sniženju kupim i cipele i pantalone. Uvek sačekam da cene padnu, pa idem u kupovinu. Zaista je povoljno, a i ima šta da se probere“, kaže Spasoje Mirić, jedan od kupaca.
Većina kupaca ne pamti veća sniženja uoči praznika i da ne mogu da veruju da su se trgovci smilovali da konačno pruže nešto što odavno postoji u svetu, prenosi Informer.
Više se kupuje
Prodavci su takođe naveli da su zadovoljni prodajom. Prema njihovim rečima, kupovina je poslednjih dana porasla za oko 15 odsto, a sniženje cene pojedine robe prelazi i 50 odsto.
„Trgovci su konačno shvatili da potrošači u Srbiji nemaju novca i da jedino na ovaj način mogu da ih privuku. Još su rasprodaje počele ranije nego prethodnih godina. Gužve su svuda i cene su zaista neverovatne“, rekao je potpredsednik Nacionalne organizacije potrošača Srbije (NOPS) Zoran Nikolić.
Prema njegovim rečima u srpskim radnjama sve je više ponuda u kojima se za dva artikla dobije još jedan na poklon. „To su sve podsticaji za kupca. Drago mi je da smo mi kao potrošači na neki način izazvali ta velika sniženja. Svi smo zbog krize i manje kupovne moći retko išli u kupovinu. Sada je prava prilika da nabavimo barem one neophodne stvari za zimu“, naglašava Nikolić.
Beg u šoping tokom posla
Kada je kupovina u pitanju, postoji i novi trend. On bi se mogao okarakterisati kao „šoping za vreme pauze na poslu“. Naime, veliki broj građana nisu hteli da daju izjave, jer bi bili u velikom problemu ako bi njihovi šefovi saznali da su izašli u kupovinu u toku radnog vremena.
Pogledajte i:
Ovakav prizor može samo da vam donese jedno - OSMEH!
Do kraja 2017. godine Beograd dobija još 6 tržnih centara