ДРМА ШОПИНГ ГРОЗНИЦА: Цене одеће ниже и за 50 одсто
Празнична “ шопинг грозница“ у Београду ове године већа је него икада јер су коначну у Србију стигла права снижења.
Како смо се уверили, трговци се практично такмиче у што нижим ценама и промоцијама. Они истилу да су најпродаваније зимска гардероба и обућа, које су појефтиниле око 50 одсто.
Смиловали се
Мушки џемпери су на пример, до недавно у бутику „Леџенд“ коштали 2.690 динара, а сада се могу наћи и за свега 1.390 динара. Слично је и у „Теранови“, где се зимске јакне које су биле 4.590 динара, налазе за 2.990. На снижењу су и мушке и женске панталоне и фармерке, чије су цене у зависности од модела и бренда крећу од 1.650 до 3.490 динара.
Што се тиче обуће, оне се могу наћи и за 2.500 динара, али и њихове цене варирају од бутика до бутика. Како је показало наше истраживање, снижене су и цене капа које се могу купити већ за 300 динара, као и шалова, који су у просеку 500 динара.
„ Већ сам пазарио џемпер који је коштао око 5.000, сада сам га купио за 1.999 динара. Планирам да на снижењу купим и ципеле и панталоне. Увек сачекам да цене падну, па идем у куповину. Заиста је повољно, а и има шта да се пробере“, каже Спасоје Мирић, један од купаца.
Већина купаца не памти већа снижења уочи празника и да не могу да верују да су се трговци смиловали да коначно пруже нешто што одавно постоји у свету, преноси Информер.
Више се купује
Продавци су такође навели да су задовољни продајом. Према њиховим речима, куповина је последњих дана порасла за око 15 одсто, а снижење цене поједине робе прелази и 50 одсто.
„Трговци су коначно схватили да потрошачи у Србији немају новца и да једино на овај начин могу да их привуку. Још су распродаје почеле раније него претходних година. Гужве су свуда и цене су заиста невероватне“, рекао је потпредседник Националне организације потрошача Србије (НОПС) Зоран Николић.
Према његовим речима у српским радњама све је више понуда у којима се за два артикла добије још један на поклон. „То су све подстицаји за купца. Драго ми је да смо ми као потрошачи на неки начин изазвали та велика снижења. Сви смо због кризе и мање куповне моћи ретко ишли у куповину. Сада је права прилика да набавимо барем оне неопходне ствари за зиму“, наглашава Николић.
Бег у шопинг током посла
Када је куповина у питању, постоји и нови тренд. Он би се могао окарактерисати као „шопинг за време паузе на послу“. Наиме, велики број грађана нису хтели да дају изјаве, јер би били у великом проблему ако би њихови шефови сазнали да су изашли у куповину у току радног времена.
Погледајте и:
Овакав призор може само да вам донесе једно - ОСМЕХ!
До краја 2017. године Београд добија још 6 тржних центара