Facebook i Twitter pobednici SP Brazil 2014
Naravno, svi znamo da je Nemačka pobedila u finalu, ali... Ako bacimo pogled na Internet - najveću korist od nedavno održanog Svetskog prvenstva su imale društvene mreže.
I Facebook i Twitter imali su veliki skok akcija svojih korisnika, pa je bilo mnogo više komentarisanja, postavljanja slika, novih statusa i twitova, a usput je oboreno i nekoliko rekorda.
Tokom finalne utakmice, 88 miliona ljudi je ostavilo preko 280 miliona komentara (lajkovi, postovi, komentari...) na Facebooku i na taj način su nadmašili rekord koji je do tada držao ovogodišnji SuperBowl, kada je bilo 240 miliona reakcija. Najaktivnija zemlja u komentarima je bila Amerika, a po broju reakcija vodili su muškarci od 18 do 24 godine. Sa jedne strane, Facebook i dalje ima najviše korisnika u Americi, ali ova statistika pokazuje da je fudbal, kao sport, sve popularniji u Sjedinjenim Američkim Državama. Inače, Svetsko prvenstvo je događaj o kome se najviše pričalo na Facebooku, ikada, jer je u prvih 15 dana bilo preko milijardu akcija vezanih za ovaj događaj.
Ni na Twitteru situacija nije bila mnogo drugačija, a teme sa Svetskog prvenstva su i ovde oborile neke rekorde. Finale je donelo novi rekord kada je u pitanju broj tweetova po minuti (618.725), a ukupno je bilo 32 miliona postova korisnika tokom celog meča. Ali polufinalni meč, u kome je Nemačka deklasirala reprezentaciju Brazila, i dalje je apsolutni rekorder sa 35.6 miliona tweetova tokom trajanja utakmice.