Facebook и Twitter победници СП Бразил 2014
Наравно, сви знамо да је Немачка победила у финалу, али... Ако бацимо поглед на Интернет - највећу корист од недавно одржаног Светског првенства су имале друштвене мреже.
И Facebook и Twitter имали су велики скок акција својих корисника, па је било много више коментарисања, постављања слика, нових статуса и twitova, а успут је оборено и неколико рекорда.
Током финалне утакмице, 88 милиона људи је оставило преко 280 милиона коментара (лајкови, постови, коментари...) на Facebooku и на тај начин су надмашили рекорд који је до тада држао овогодишњи SuperBowl, када је било 240 милиона реакција. Најактивнија земља у коментарима је била Америка, а по броју реакција водили су мушкарци од 18 до 24 године. Са једне стране, Facebook и даље има највише корисника у Америци, али ова статистика показује да је фудбал, као спорт, све популарнији у Сједињеним Америчким Државама. Иначе, Светско првенство је догађај о коме се највише причало на Facebooku, икада, јер је у првих 15 дана било преко милијарду акција везаних за овај догађај.
Ни на Twitteru ситуација није била много другачија, а теме са Светског првенства су и овде обориле неке рекорде. Финале је донело нови рекорд када је у питању број tweetova по минути (618.725), а укупно је било 32 милиона постова корисника током целог меча. Али полуфинални меч, у коме је Немачка декласирала репрезентацију Бразила, и даље је апсолутни рекордер са 35.6 милиона tweetova током трајања утакмице.