Firme koje otvaraju vrata mladima
Beograd - Kompanija Delhaize Serbia, Apatinska pivara i Japan Tobacco International predstavili su svoje konkurse za obuku mladih kadrova.
"Retail menadžment trening program" u Delhaize Serbia počinje u avgustu, traje dve godine, a odabrani kandidati su od prvog dana programa u radnom odnosu. Podseća se da Delhaize Serbia treću godinu za redom, raspisuje konkurs za mlade bez radnog iskustva, koji svoju karijeru žele da grade u prodaji.
U saopštenju ove kompanije se podseća i da iz prethodne dve generacije polaznika programa u Srbiji, 15 mladih i talentovanih ljudi danas uspešno gradi svoju karijeru na menadžerskim i liderskim pozicijama u toj kompaniji.
I Apatinska pivara do 6.aprila prima prijave za trening program u svojoj kompaniji, koji traje 6 meseci tokom kojih kandidati prolaze sve sektore kompanije. Oni najavljuju da ove godine traže kolege za komercijalni sektor u Beogradu i za proizvodni sektoru u Apatinu.
Kompanija Japan Tobacco Internacional saopštila je danas da je pokrenula program jednogodišnje prakse za stručno usavršavanje studenata u tri različita odeljenja te internacionalne kompanije, uz novčanu nadoknadu. Kako se navodi, program "Uskoči u uspešnu karijeru!" namenjen je studentima poslednje godine osnovnih i master studija, kao i kandidatima koji su završili fakultet u poslednjih 12 meseci.
Mladi svoju šansu za radno angažovanje mogu potražiti i na sutrašnjem sajmu zapošljavanja u Beogradu.