Фирме које отварају врата младима
Београд - Компанија Делхаизе Сербиа, Апатинска пивара и Јапан Tobacco Интернатионал представили су своје конкурсе за обуку младих кадрова.
"Ретаил менаџмент тренинг програм" у Делхаизе Сербиа почиње у августу, траје две године, а одабрани кандидати су од првог дана програма у радном односу. Подсећа се да Делхаизе Сербиа трећу годину за редом, расписује конкурс за младе без радног искуства, који своју каријеру желе да граде у продаји.
У саопштењу ове компаније се подсећа и да из претходне две генерације полазника програма у Србији, 15 младих и талентованих људи данас успешно гради своју каријеру на менаџерским и лидерским позицијама у тој компанији.
И Апатинска пивара до 6.априла прима пријаве за тренинг програм у својој компанији, који траје 6 месеци током којих кандидати пролазе све секторе компаније. Они најављују да ове године траже колеге за комерцијални сектор у Београду и за производни сектору у Апатину.
Компанија Јапан Tobacco Интернационал саопштила је данас да је покренула програм једногодишње праксе за стручно усавршавање студената у три различита одељења те интернационалне компаније, уз новчану надокнаду. Како се наводи, програм "Ускочи у успешну каријеру!" намењен је студентима последње године основних и мастер студија, као и кандидатима који су завршили факултет у последњих 12 месеци.
Млади своју шансу за радно ангажовање могу потражити и на сутрашњем сајму запошљавања у Београду.