Gerila marketing: zlatne slušalice za Zlatne Nemce!
Niko ne spori da su Beats slušalice kvalitetne ali pomama za njima dolazi pre svega zbog vrhunskog marketinga i velikog broja zvezda koji ih reklamiraju.
A tokom nedavno održanog Svetskog prvenstva, Beats je na pravi način demonstrirao zašto ih je Apple kupio za 3 milijarde dolara. Naime, ova kompanija promoviše svoje proizvode tako što ih poklanja poznatim sportistima ili poznatim ličnostima. Kako su same slušalice postale malte ne obavezan modni detalj, a sigurni smo da zvuče odlično, veliki broj poznatih bira da ih nosi i kada nisu u obavezi prema ovoj kompanija, što dovodi do vrlo čudnih momenata.
Zvanični sponzor Svetskog Kupa je bila kompanija Sony, pa nijedan od sportista nije smeo da ima na vratu bilo koji Beats model, tokom oficijelnih mečeva ili fotografisanja. Ali ako mislite da je Sony pobedio varate se, jer ih je većina sportista nosila non-stop tokom svog slobodnog vremena, što nije promaklo budnom oku javnosti. Naravno ovakva privrženost brendu se ne može platiti novcem, a Beats je vrhunski iskoristio fotografije fudbalera (Nejmar, Suarez, Vejn Runi...) koji se odmaraju nakon utakmica i nose njihove modele umesto Sony-jevih, koji je bio zvaničan sponzor.
Zato i ne treba da nas čudi najnoviji potez Dr Dre-a i ekipe, koji su objavili da će kompletnom Nemačkom fudbalskom timu, uključujući i trenera, pokloniti svoj najskuplji model (399$) ali u potpunosti pozlaćen sa 24-karatnim zlatom. U želji da javnosti detaljno predstave ovaj model rešili su i da snime reklamu gde će ovaj model promoviše proslavljena mankeneka Naomi Kembl. Šta reći osim da je rukovodstvo ove kompanija dalo novu definiciju gerila marketingu!