Герила маркетинг: златне слушалице за Златне Немце!
Нико не спори да су Беатс слушалице квалитетне али помама за њима долази пре свега због врхунског маркетинга и великог броја звезда који их рекламирају.
А током недавно одржаног Светског првенства, Беатс је на прави начин демонстрирао зашто их је Apple купио за 3 милијарде долара. Наиме, ова компанија промовише своје производе тако што их поклања познатим спортистима или познатим личностима. Како су саме слушалице постале малте не обавезан модни детаљ, а сигурни смо да звуче одлично, велики број познатих бира да их носи и када нису у обавези према овој компанија, што доводи до врло чудних момената.
Званични спонзор Светског Купа је била компанија Sony, па ниједан од спортиста није смео да има на врату било који Беатс модел, током официјелних мечева или фотографисања. Али ако мислите да је Sony победио варате се, јер их је већина спортиста носила нон-стоп током свог слободног времена, што није промакло будном оку јавности. Наравно оваква приврженост бренду се не може платити новцем, а Беатс је врхунски искористио фотографије фудбалера (Нејмар, Суарез, Вејн Руни...) који се одмарају након утакмица и носе њихове моделе уместо Sony-jevih, који је био званичан спонзор.
Зато и не треба да нас чуди најновији потез Др Дре-а и екипе, који су објавили да ће комплетном Немачком фудбалском тиму, укључујући и тренера, поклонити свој најскупљи модел (399$) али у потпуности позлаћен са 24-каратним златом. У жељи да јавности детаљно представе овај модел решили су и да сниме рекламу где ће овај модел промовише прослављена манкенека Наоми Кембл. Шта рећи осим да је руководство ове компанија дало нову дефиницију герила маркетингу!