Google pokreće sopstvene "žute stranice"
Internet pretrage imaju sve više i više značaja, kada je u pitanju traženje neke usluge ili biranje nekog proizvoda. Google je veoma svestan ove činjenice i zato je rešio da pokrene novu inicijativu pod nazivom My Buissness.
Javno proklamovani cilj Google-a je da poveže mušterije i male biznise, te im omogući jedinstvenu platformu gde će jedni predstaviti svoje proizvode ili usluge, a drugi ih ocenti. Takođe biće omogućena direktna integracija u Google Maps, pa će te sada još lakše naći nešto što vam treba. Vlasnici radnji će moći da ostave neke osnovne podatke o sebi, upišu radno vreme, objave neke akcije i ono što je najbitnije omoguće ljudima da ih dodaju, kao i obrnuto.
Ono što je interes ovog IT giganta su naravno podaci. Što bude bolji ovaj poslovni adresar, što ga bude više ljudi koristilo biće više podataka o njihovom ponašanju, pa će samim tim kontekstualne reklame biti bolje prilagođenje korisnicima. Ovo je posebno bitno za mobilne pretrage gde su istraživanja pokazala da korisnici u 60% slučajeva ignorišu sve rezultate nakon prva tri. Sličnim putem krenuo je i Yahoo koje se udružio sa Yelp da bi omogućio sličnu uslugu svojim korisnicima.