Google покреће сопствене "жуте странице"
Интернет претраге имају све више и више значаја, када је у питању тражење неке услуге или бирање неког производа. Google је веома свестан ове чињенице и зато је решио да покрене нову иницијативу под називом My Buissness.
Јавно прокламовани циљ Google-a је да повеже муштерије и мале бизнисе, те им омогући јединствену платформу где ће једни представити своје производе или услуге, а други их оценти. Такође биће омогућена директна интеграција у Google Maps, па ће те сада још лакше наћи нешто што вам треба. Власници радњи ће моћи да оставе неке основне податке о себи, упишу радно време, објаве неке акције и оно што је најбитније омогуће људима да их додају, као и обрнуто.
Оно што је интерес овог ИТ гиганта су наравно подаци. Што буде бољи овај пословни адресар, што га буде више људи користило биће више података о њиховом понашању, па ће самим тим контекстуалне рекламе бити боље прилагођење корисницима. Ово је посебно битно за мобилне претраге где су истраживања показала да корисници у 60% случајева игноришу све резултате након прва три. Сличним путем кренуо је и Yahoo које се удружио са Yelp да би омогућио сличну услугу својим корисницима.