Gradska klupa kao najbolja reklama
Marketing vreba tamo gde najmanje očekujete.
Svako jutro pešaci u gradu dobijaju motivaciju. Ljudi idu na trčanje, na posao ili je to odlazak u šoping videće bar jednu klupu u toku dana. Klupe su idealne za gerila marketing. Klupe su besplatni komoditet, obezbeđuju odmor i opuštanje. Ovo je savršeno mesto za „kreativnu slučajnost“-produkt i usluga. Klupa nudi savršenu priliku za prodaju oglašivačima. To im omogućava da se povežete sa potrošačima, u bliskom susretu. Oglašivači takođe mogu da ciljaju lokalna naselja, čitave gradove, ili široke javne interese. Predstavljamo vam najkreativnije primere gerila marketinga.
Nike, "Run" kampanja
Toyota -Besplatne usluge za mobilne telefone; WiFi i punjenje uređaja.
Fitnes centar "Companhia Athletica"
"Denver vode – Koristi koliko je potrebno" kampanja
Victoria’s Secret.
Nivea.
Globalno zagrevanje.
Akademija umetnosti.
Pampers pelene.
Oslabite brže. Kampanja "Slim Fast Diet Drink".
Kampnja Merilhrst Univerziteta "We're Closer Than You Think"