Градска клупа као најбоља реклама
Маркетинг вреба тамо где најмање очекујете.
Свако јутро пешаци у граду добијају мотивацију. Људи иду на трчање, на посао или је то одлазак у шопинг видеће бар једну клупу у току дана. Клупе су идеалне за герила маркетинг. Клупе су бесплатни комодитет, обезбеђују одмор и опуштање. Ово је савршено место за „креативну случајност“-продукт и услуга. Клупа нуди савршену прилику за продају оглашивачима. То им омогућава да се повежете са потрошачима, у блиском сусрету. Оглашивачи такође могу да циљају локална насеља, читаве градове, или широке јавне интересе. Представљамо вам најкреативније примере герила маркетинга.
Нике, "Рун" кампања
Toyota -Бесплатне услуге за мобилне телефоне; WiFi и пуњење уређаја.
Фитнес центар "Цомпанхиа Athletica"
"Денвер воде – Користи колико је потребно" кампања
Вицториа’с Сецрет.
Нивеа.
Глобално загревање.
Академија уметности.
Памперс пелене.
Ослабите брже. Кампања "Слим Фаст Диет Дринк".
Кампња Мерилхрст Универзитета "We're Цлосер Than You Think"