Groznica digitalne večeri
Digital Night, veče posvećeno digitalom marketingu i primeni tehnologije u ovom domenu, održano je u petak 25.07., u ekskluzivnom Clubu Reset, elitnom prostoru blizu Novog Sada.
Sam događaj je okupio mnogobrojne poznate i uticajne ličnosti iz sveta digitalnih i društvenih medija, kao i javne ličnosti, sportiste, glumce, novinare i blogere. Od poznatih su prisustvovali Gordana Čomić, Vesna De Vinča, miss Srbije Milica Vukliš, glumac Bojan Perić, Tatjana Vojtehovski, kompozitor i muzičar Ognjan Radivojević, pisac Biljana Lukić, bodi-bilderbloger i glumac Milan Strongman Jovanović, Dejan Ćirjaković Boškić i Dimitrije Banjac Čvarkov iz „Državnog posla“ i mnogi drugi. U okviru Digital Night-a prisutni su mogli da vide premijerno novi, atraktivan sajt magazina Story dizajniran po uzoru na velike svetske sajtove koji se automatski prilagođava formatu ekrana uređaja sa kog mu pristupate.
Voditeljka programa bila je Aida Alilović, koja je najavila veče zanimljivih aplikacija, sjajnu muziku i odličan provod. Prisutni gosti su mogli da isprobavaju različite digitalnie aktivacijama koje su se nalazile u različitim zonama na otvorenom prostoru Cluba Reset. Aktivacije kao što su Kinect tehnologija su nudile mogućnost simultanog igranja Svetskog prvenstva u fubalu i upravljanje objektima pomoću pokreta na platnu, dok je Augmented Reality aktivacija prenosila kreativan sadržaj sa postavljenih postera putem posebne mobilne aplikacije događaja.
Pozitivni buzz među prisutnima i na Tviteru i Instagramu pokrenula je nagradna igra Digital Might, prikazivana na velikom ekranu tj. Media Wall-u, a podrazumevala je snimanje i share-ovanje zanimljivog sadržaja sa događaja kroz naloge korisnika na ovim društvenim mrežama. Najaktivniji učesnici bili su nagrađeni Nike opremom i wellness vaučerima koje je omogućila Hotel Galerija.
Tokom večeri, prisutni su uživali u akustičnom repertoaru pop cover benda Katy B Good, a nakon kojih je nastupala prelepa Lena Kovačević sa svojim pratećim bendom i tako upotpunila veče muzikom posebnog senzibiliteta. Vrhunac večeri bilo je proglašenje pobednika koji je osmislio najkreativniji naziv za Digital Night koktel, specijalno napravljen za ovu priliku, a dobro raspoloženje se nastavilo i tokom Digital Night Smirnoff Party-ija kada su se smenjivali najveći hitovi sa domaće i svetske scene.
Najveći utisak koji su prisutni poneli sa ove večeri, je uspešno povezivanje aktivnosti u realnom svetu sa njihov predstavljanjem u digitalnom svetu, na društvenim mrežama. Ovaj inovativni koncept marketinga koji pruža ogromne mogućnosti u kreiranju korisničkog doživljaja i pretvaranju korisnika društvenih mreža u učesnike u prenošenju marketiških poruka u multimedijalnom okruženju, predstavljen je kroz lično iskustvo prisutnih što je i bila ideja vodilja digitalne agencije Homepage kada je organizovala ovaj događaj.