Грозница дигиталне вечери
Дигитал Night, вече посвећено дигиталом маркетингу и примени технологије у овом домену, одржано је у петак 25.07., у ексклузивном Цлубу Ресет, елитном простору близу Новог Сада.
Сам догађај је окупио многобројне познате и утицајне личности из света дигиталних и друштвених медија, као и јавне личности, спортисте, глумце, новинаре и блогере. Од познатих су присуствовали Гордана Чомић, Весна Де Винча, miss Србије Милица Вуклиш, глумац Бојан Перић, Татјана Војтеховски, композитор и музичар Огњан Радивојевић, писац Биљана Лукић, боди-билдерблогер и глумац Милан Стронгман Јовановић, Дејан Ћирјаковић Бошкић и Димитрије Бањац Чварков из „Државног посла“ и многи други. У оквиру Дигитал Night-a присутни су могли да виде премијерно нови, атрактиван сајт магазина Story дизајниран по узору на велике светске сајтове који се аутоматски прилагођава формату екрана уређаја са ког му приступате.
Водитељка програма била је Аида Алиловић, која је најавила вече занимљивих апликација, сјајну музику и одличан провод. Присутни гости су могли да испробавају различите дигиталние активацијама које су се налазиле у различитим зонама на отвореном простору Цлуба Ресет. Активације као што су Кинецт технологија су нудиле могућност симултаног играња Светског првенства у фубалу и управљање објектима помоћу покрета на платну, док је Аугментед Reality активација преносила креативан садржај са постављених постера путем посебне мобилне апликације догађаја.
Позитивни buzz међу присутнима и на Твитеру и Инстаграму покренула је наградна игра Дигитал Might, приказивана на великом екрану тј. Медиа Wall-u, а подразумевала је снимање и share-ovanje занимљивог садржаја са догађаја кроз налоге корисника на овим друштвеним мрежама. Најактивнији учесници били су награђени Нике опремом и wellness ваучерима које је омогућила Хотел Галерија.
Током вечери, присутни су уживали у акустичном репертоару поп цовер бенда Katy Б Good, а након којих је наступала прелепа Лена Ковачевић са својим пратећим бендом и тако употпунила вече музиком посебног сензибилитета. Врхунац вечери било је проглашење победника који је осмислио најкреативнији назив за Дигитал Night коктел, специјално направљен за ову прилику, а добро расположење се наставило и током Дигитал Night Smirnoff Party-ija када су се смењивали највећи хитови са домаће и светске сцене.
Највећи утисак који су присутни понели са ове вечери, је успешно повезивање активности у реалном свету са њихов представљањем у дигиталном свету, на друштвеним мрежама. Овај иновативни концепт маркетинга који пружа огромне могућности у креирању корисничког доживљаја и претварању корисника друштвених мрежа у учеснике у преношењу маркетишких порука у мултимедијалном окружењу, представљен је кроз лично искуство присутних што је и била идеја водиља дигиталне агенције Homepage када је организовала овај догађај.