GSP U BOJAMA: Evo zašto ćemo gledati je li stajalište crveno ili plavo
– Između 1. septembra i 1. januara potpuno ćemo promeniti mrežu linija gradskog prevoza, koja će više odgovarati potrebama građana jer stalno pokušavamo da gradski prevoz prilagodimo njihovim zahtevima, najavio je gradski menadžer Goran Vesić.
Gradski menadžer Goran Vesić najavio je danas novine u organizaciji javnog gradskog prevoza, koje će započeti 1. septembra.
Na osnovu brojanja putnika i brojanja saobraćaja, zaključeno je da decenijama nije niko menjao mrežu gradskog prevoza u skladu sa razvojem grada. Do januara će mreža zato biti izmenjena, i prilagođenja potrebama Beograđana, preonosi gradska služba za informisanje grada Beograda.
- Druga novina je ukidanje ITS1 kojim su sada obuhvaćene gradske opštine i ITS2 za prigradske opštine. U okviru ta dva sistema postoji čitav niz nelogičnosti, jer se dešava da na istoj liniji voze i GSP i „Lasta”, a da su cene različite i znatno više za ITS2, što nije pravedno. Zato ćemo uvesti četiri zone: crvena, plava, zelena i žuta, boje koje će pratiti zone parkiranja u Beogradu i na taj način ćemo smanjiti cene u prigradskim naseljima do 30, 40 odsto – istakao je Vesić.
To će omogućiti i da građani, bez obzira da li se prevoze GSP-om, „Lastom” ili privatnim prevoznikom, plaćaju istu cenu i imaju istu uslugu.
Gradski menadžer je najavio i da će se zameniti stajališta, najpre u centralnoj zoni, a zatim i u ostalim. Svaka tabla biće obeležena bojom zone, displeji na validatorima takođe, kako bi građani u svakom trenutku mogli da znaju kada prelaze iz jedne u drugu zonu.
– Sve će to omogućiti da sledeće godine uđemo sa potpuno novim sistemom i da boljom organizacijom i naplatom karata dođemo do udobnijeg prevoza i više vozila, kao i da on postane ono što treba da bude, a to je servis građana – naglasio je Vesić.
Pročitajte i: