HIT! Ajfelov toranj biće u milosti korisnika društvenih mreža mesec dana - evo KAKO! (FOTO)
Zabavno!
Korisnici društvenih mreža preuzimaju Ajfelov toranj sledećih mesec dana.
Kao deo reklamne kampanje "French carrier Orange" sponzora Evropskog prvenstva u fudbalu 2016. boje tornja biće određene brojem tvitova, postova na fejsu i instagramu podeljenih u cilju podrške timu svoje reprezentacije.
VIDELI SU PENIS IZ AVIONA! Možete li da uočite sraman detalj na ovoj slici? (FOTO)
Na primer, ako Francuska i Engleska imaju utakmicu tog dana, navijači obe strane mogu da počnu aktivno da izražavaju podršku svom timu na društvenim mrežama prema heštagovima koji će biti određeni po UEFA-i. Poruke na socijalnim mrežama važiće od minuta posle ponoći na dan meča, pa sve do 9:30 časova te večeri. Tim koji je dobio više podrške dobiće svoje boje projektovane na Ajfelovom tornju sve do ponoći.
Do you know the story behind the Eiffel Tower’s colors? Check out the link! https://t.co/VLz3IOS7IV pic.twitter.com/dORozEdE9n— Made-in-China.com (@madeinchina_b2b) July 1, 2015
Naravno, celokupna kampanja može krenuti u pogrešnom smeru, preko auto-generisanih tvitova i objava. Ali za kampanju - Ajfelov toranj "Orange" će imati veliki broj moderatora, kao i timove iz tri agencija za odnose s javnošću. Svaka poruka i tvit će biti "ručno" pregledana, a kompanija je sastavila i "crnu listu" reči koje se neće računati čak i kod pravilnog heštega.
The Eiffel Tower’s colors will be at the mercy of social media users for a month https://t.co/UWyeGTS8ot pic.twitter.com/gz7qsqojGa— media_hukumindonesia (@MHukumindonesia) June 1, 2016
TVORAC OTKRIO: Jutjub je trebalo da bude nešto sasvim drugo, nećete verovati šta!