ХИТ! Ајфелов торањ биће у милости корисника друштвених мрежа месец дана - ево КАКО! (ФОТО)
Забавно!
Корисници друштвених мрежа преузимају Ајфелов торањ следећих месец дана.
Као део рекламне кампање "French carrier Оранге" спонзора Европског првенства у фудбалу 2016. боје торња биће одређене бројем твитова, постова на фејсу и инстаграму подељених у циљу подршке тиму своје репрезентације.
ВИДЕЛИ СУ ПЕНИС ИЗ АВИОНА! Можете ли да уочите сраман детаљ на овој слици? (ФОТО)
На пример, ако Француска и Енглеска имају утакмицу тог дана, навијачи обе стране могу да почну активно да изражавају подршку свом тиму на друштвеним мрежама према хештаговима који ће бити одређени по УЕФА-и. Поруке на социјалним мрежама важиће од минута после поноћи на дан меча, па све до 9:30 часова те вечери. Тим који је добио више подршке добиће своје боје пројектоване на Ајфеловом торњу све до поноћи.
До you know the story бехинд the Eiffel Tower’s цолорс? Check оут the линк! https://t.co/VLz3IOS7IV pic.twitter.com/dORozEdE9n— Made-in-China.com (@madeinchina_b2b) July 1, 2015
Наравно, целокупна кампања може кренути у погрешном смеру, преко ауто-генерисаних твитова и објава. Али за кампању - Ајфелов торањ "Оранге" ће имати велики број модератора, као и тимове из три агенција за односе с јавношћу. Свака порука и твит ће бити "ручно" прегледана, а компанија је саставила и "црну листу" речи које се неће рачунати чак и код правилног хештега.
The Eiffel Tower’s цолорс will бе ат the mercy оф социал медиа усерс фор a month https://t.co/UWyeGTS8ot pic.twitter.com/gz7qsqojGa— медиа_хукуминдонесиа (@MHukumindonesia) Јуне 1, 2016
ТВОРАЦ ОТКРИО: Јутјуб је требало да буде нешто сасвим друго, нећете веровати шта!