ILI "UVALJUJ", ILI LETIŠ SA POSLA: Evo šta se krije iza nasrtljivih bankarskih službenika
Nova pravila poslovanja velikih banaka
Da bi zadržali posao, službenici u mnogim bankama moraju da ispune normu i da građanima uvale određeni broj usluga.
U vreme kada imaju sve manje posla jer se građani plaše novih zaduživanja, banke su svojim šalterskim radnicima uvele nova pravila poslovanja.
PAZITE KADA DIŽETE NOVAC SA BANKOMATA: Pronađen "skimer" koji SKIDA PODATKE sa kartica!
Sudeći po dobro obaveštenim izvorima, u pojedinim velikim bankama svaki šalterski radnik dobija napismeno koliko godišnje mora da "upeca" novih klijenata i da odobri usluga. Ukoliko ne ispuni normu i od postavljenog cilja znatno odstupi, dolazi na spisak radnika koji su prvi na udaru u slučaju smanjenja broja zaposlenih.
- Pisalo je da za godinu dana moram da odobrim 40 kreditnih kartica, još toliko dozvoljnih minusa, nekoliko kredita. Koleginica me je posavetovala da poruku shvatim ozbiljno
OVAKO RAZMIŠLJA POSLODAVAC: "Kada vidim ovo u CV pomislim da s njim nešto nije ok"
- Kada sam se vratila s porodiljskog, dobila sam papir s takozvanim ciljevima koje moram da ispunim. Pisalo je da za godinu dana moram da odobrim 40 kreditnih kartica, još toliko dozvoljnih minusa, nekoliko kredita. Kolegnica me je posavetovala da poruku shvatim ozbiljno jer je praksa pokazala da ću se u suprotnom lako naći na listi za odstrel - priča službenica iz jedne banke i dodaje da je to odgovor na pitanje građana zašto im se na šalterima sve češće uporno nude nove usluge.
Banke u Srbiji u 2015. ugasile su 57 filijala.