ИЛИ "УВАЉУЈ", ИЛИ ЛЕТИШ СА ПОСЛА: Ево шта се крије иза насртљивих банкарских службеника
Нова правила пословања великих банака
Да би задржали посао, службеници у многим банкама морају да испуне норму и да грађанима увале одређени број услуга.
У време када имају све мање посла јер се грађани плаше нових задуживања, банке су својим шалтерским радницима увеле нова правила пословања.
ПАЗИТЕ КАДА ДИЖЕТЕ НОВАЦ СА БАНКОМАТА: Пронађен "скимер" који СКИДА ПОДАТКЕ са картица!
Судећи по добро обавештеним изворима, у појединим великим банкама сваки шалтерски радник добија написмено колико годишње мора да "упеца" нових клијената и да одобри услуга. Уколико не испуни норму и од постављеног циља знатно одступи, долази на списак радника који су први на удару у случају смањења броја запослених.
- Писало је да за годину дана морам да одобрим 40 кредитних картица, још толико дозвољних минуса, неколико кредита. Колегиница ме је посаветовала да поруку схватим озбиљно
ОВАКО РАЗМИШЉА ПОСЛОДАВАЦ: "Када видим ово у ЦВ помислим да с њим нешто није ок"
- Када сам се вратила с породиљског, добила сам папир с такозваним циљевима које морам да испуним. Писало је да за годину дана морам да одобрим 40 кредитних картица, још толико дозвољних минуса, неколико кредита. Колегница ме је посаветовала да поруку схватим озбиљно јер је пракса показала да ћу се у супротном лако наћи на листи за одстрел - прича службеница из једне банке и додаје да је то одговор на питање грађана зашто им се на шалтерима све чешће упорно нуде нове услуге.
Банке у Србији у 2015. угасиле су 57 филијала.