Kad ozbiljna kompanija napravi propust, ISKUPI SE "DEBELO" (FOTO)
Koliko su društvene mreže i imidž na njima važne kompanijama, pokazuje jedan primer uz Velike Britanije, gde su se dva mobilna operatera "otimali" o jednog korisnika.
Čuveni operater O2 organizovao je kampanju na Tviteru i omogućio besplatnu dostavu pice korisnicima koji uz određeni heštag ostave svoju lokaciju.
Tako je jedan Britanac zatražio od njih svoje besplatno parče pice, ali je odgovor izostao.
@O2 Hungry #O2Priority customer requests pizza-related help at 85 Newman Street, W1T 3EX #waggytails— Dan May (@dpmay) August 3, 2015
Korisnik se zato mudro obratio konkurentu, kompaniji Three, koja je odlučila da iskoristi grešku konkurencije, i odmah na lokaciju korisnika poslala nekoliko pica i sladoleda.
Ali, O2 nije htela da izgubi ovu "bitku", pa se opravdala, i to široko.
" Šta kažeš na besplatnu picu do kraja godine?!"
@dpmay @O2 we'll #makeitright Dan. Pizza & Ice-cream on the way :-)— Three UK (@ThreeUK) August 3, 2015
Britanac je lepo "profitirao" a ovo je lep primer za naše kompanije, koje olako shvataju lojalnost korisnika, pa na bilo kakvu žalbu najčešće čujemo ono "Ako vam se ne sviđa, idite kod drugih".
.@O2 I hope this isn't a cruel Monday joke, especially as @ThreeUK delivered big time! #waggytails #makeitright pic.twitter.com/mE90KbuzT5
— Dan May (@dpmay) August 3, 2015