Кад озбиљна компанија направи пропуст, ИСКУПИ СЕ "ДЕБЕЛО" (ФОТО)
Колико су друштвене мреже и имиџ на њима важне компанијама, показује један пример уз Велике Британије, где су се два мобилна оператера "отимали" о једног корисника.
Чувени оператер О2 организовао је кампању на Твитеру и омогућио бесплатну доставу пице корисницима који уз одређени хештаг оставе своју локацију.
Тако је један Британац затражио од њих своје бесплатно парче пице, али је одговор изостао.
@O2 Hungry #O2Priority цустомер requests pizza-related хелп ат 85 Newman Стреет, W1T 3EX #waggytails— Дан May (@dpmay) Аугуст 3, 2015
Корисник се зато мудро обратио конкуренту, компанији Three, која је одлучила да искористи грешку конкуренције, и одмах на локацију корисника послала неколико пица и сладоледа.
Али, О2 није хтела да изгуби ову "битку", па се оправдала, и то широко.
" Шта кажеш на бесплатну пицу до краја године?!"
@dpmay @O2 we'll #makeitright Дан. Pizza & Ице-цреам он the way :-)— Three УК (@ThreeUK) Аугуст 3, 2015
Британац је лепо "профитирао" а ово је леп пример за наше компаније, које олако схватају лојалност корисника, па на било какву жалбу најчешће чујемо оно "Ако вам се не свиђа, идите код других".
.@O2 И хопе this isn't а цруел Monday јоке, especially ас @ThreeUK деливеред биг тиме! #waggytails #makeitright pic.twitter.com/mE90KbuzT5
— Дан May (@dpmay) Аугуст 3, 2015