Koka Kola i Pepsi najavili smanjenje količine kalorija za 20%
Kompanije preuzimaju novi cilj - učestvovanje u borbi industrije pića protiv gojaznosti u SAD.
Kompanije Koka Kola, PepsiKo i Dr Peper Snepl najavili su smanjenje količine kalorija u svojim pićima za 20%, u narednih 10 godina.
Tri najveće američke kompanije gaziranih pića odlučile su se za ovaj korak, preuzimajući novi cilj – učestovanje u borbi industrije pića protiv gojaznosti u SAD. Ustanovljeno je da sve veći broj potrošača izbegava visokokalorična pića. Od sada će svoje napitke prodavati u manjim bocama i jasno će naglašavati koliko kalorija ima ta jedna porcija, obaveštava Američka asocijacija pića.
Ovaj potez će pomoći mnogim ljudima da godišnje izgube nekoliko kilograma. Potrošači će u narednih 10 godina moći da primete sasvim drugačiju marketinšku strategiju i kombinaciju proizvoda svugde gde postoje automati i frižideri sa pićima pomenutih kompanija, piše klix.ba.