Кока Кола и Пепси најавили смањење количине калорија за 20%
Компаније преузимају нови циљ - учествовање у борби индустрије пића против гојазности у САД.
Компаније Кока Кола, ПепсиКо и Др Пепер Снепл најавили су смањење количине калорија у својим пићима за 20%, у наредних 10 година.
Три највеће америчке компаније газираних пића одлучиле су се за овај корак, преузимајући нови циљ – учестовање у борби индустрије пића против гојазности у САД. Установљено је да све већи број потрошача избегава висококалорична пића. Од сада ће своје напитке продавати у мањим боцама и јасно ће наглашавати колико калорија има та једна порција, обавештава Америчка асоцијација пића.
Овај потез ће помоћи многим људима да годишње изгубе неколико килограма. Потрошачи ће у наредних 10 година моћи да примете сасвим другачију маркетиншку стратегију и комбинацију производа свугде где постоје аутомати и фрижидери са пићима поменутих компанија, пише klix.ba.