Kompanija nakon pada aviona promenila logo
Nemačka lou kost aviokompanija "Džerman vings" koja posluje u okviru "Lufthanze" promenila je logo kompanije koji je bio profilna slika na društvenim mrežama.
Logo je sada u crno-beloj varijanti što se razlikuje od onog koji kompanija inače koristi, a koji je u narandžasto-crvenim tonovima.
Kompanija je na svom nalogu na Tviteru, objasila da je ovo mračan dan za njih, a promena logoa signalizira da su želeli da ukažu poštovanje stradalima i saučešće njihovim porodicama.
"Još uvek ne znamo tačno šta se dogodilo na letu 4U 9525. Naše misli su sada sa rodbinom i prijateljima naših putnika i posade. Činimo sve da što pre dođemo do novih informacija", kaže se u saopštenju Lufthanze objavljenom na Fejsbuk stranici ove kompanije.
Podsećamo, putnički avion ''erbas A320'' koji je prevozio 150 putnika srušio se danas u Alpima na jugu Francuske.
#Germanwings changes profile picture https://t.co/zU6hn03xzU #4U9525 pic.twitter.com/u33ihmP83E
— RT (@RT_com) March 24, 2015
Više informacija o tragediji možete pronaći ovde.