Компанија након пада авиона променила лого
Немачка лоу кост авиокомпанија "Џерман вингс" која послује у оквиру "Lufthanze" променила је лого компаније који је био профилна слика на друштвеним мрежама.
Лого је сада у црно-белој варијанти што се разликује од оног који компанија иначе користи, а који је у наранџасто-црвеним тоновима.
Компанија је на свом налогу на Твитеру, објасила да је ово мрачан дан за њих, а промена логоа сигнализира да су желели да укажу поштовање страдалима и саучешће њиховим породицама.
"Још увек не знамо тачно шта се догодило на лету 4У 9525. Наше мисли су сада са родбином и пријатељима наших путника и посаде. Чинимо све да што пре дођемо до нових информација", каже се у саопштењу Lufthanze објављеном на Фејсбук страници ове компаније.
Подсећамо, путнички авион ''ербас А320'' који је превозио 150 путника срушио се данас у Алпима на југу Француске.
#Germanwings changes профиле пицтуре https://t.co/zU6hn03xzU #4U9525 pic.twitter.com/u33ihmP83E
— РТ (@RT_com) March 24, 2015
Више информација о трагедији можете пронаћи овде.