Lidl želi dominaciju u Hrvatskoj
ZAGREB - Trgovinski lanac Lidl je od ulaska na hrvatsko tržište, 2006. godine, sa 13 prodavnica i 700 miliona kuna prometa (91 milion evra) narastao na 86 prodajnih objekata, promet je povećan šest puta, i planira da postane broj dva u ovom sektoru.
Prosečna bruto plata trgovaca u Lidlu, koji zapošljava oko 1.700 ljudi, trenutno je oko 6.200 kuna (807 evra), piše regionalni portal Seebiz.
Prema ukupnim prihodima, Lidl je u 2013. bio treći maloprodajni lanac na hrvatskom tržištu, i sa takvim rastom je lani vodio vrlo tesnu borba za drugo mesto koje drže Plodine.
Lidersku poziciju i dalje drži Agrokorov Konzum.
Lidl je u 2013. imao prihod od 3,0 milijarde kuna (391 milion evra) i te godine je imao rast od 14 odsto.
Iako predsednik Uprave Lidla Hrvatska, Boris Lukšić, najavljuje dalji rast bez konkretnih brojki o tome koliko prodavnica planiraju da otvore u ovoj godini, Jutarnji list saznaje da planiraju dugoročni rast na oko 120 prodajnih objekata.
U Lidlovim prodavnicama prosečno je oko milion kupaca nedeljno, rekao je Lukšić.
Pročitajte i:
Kad date 280 miliona za poslovni prostor, onda ste VELIKI!
Banja Luka ostaje bez Meka