Londonska taksi vozila i bilbordi u znaku Srbije
BEOGRAD - Turistička organizacija Srbije (TOS) pokrenula je u Londonu promotivnu kampanju u cilju povećanja vidljivosti i interesovanja za turističku ponudu naše zemlje na tržištu Velike Britanije.
U okviru ove kampanje biće predstavljene ponude za odmor u našoj zemlji i to brendiranjem taksi vozila i oglasima na bilbordima i u metrou, a naglasak se stavlja na ponudu za aktivni odmor u prirodi, kratak u odmor u gradovima (city break) i kulturno-istorijsko nasleđe Srbije.
Za potrebe kampanje TOS je zakupio oglasni prostor na 15 taksija, 20 reklamnih panela u londonskom metrou i pet bilborda. Očekuje se da kampanja, koja će trajati dva meseca, bude uvertira za predstavljanje turističke ponude Srbije na najvećem svetskom sajmu turizma – World Travel Market, koji se održava u novembru.
Prema podacima Republičkog zavoda za statistiku, Srbiju je do avgusta posetilo 10 odsto više turista iz Velike Britanije u odnosu na isti period 2013. godine.