Лондонска такси возила и билборди у знаку Србије
БЕОГРАД - Туристичка организација Србије (ТОС) покренула је у Лондону промотивну кампању у циљу повећања видљивости и интересовања за туристичку понуду наше земље на тржишту Велике Британије.
У оквиру ове кампање биће представљене понуде за одмор у нашој земљи и то брендирањем такси возила и огласима на билбордима и у метроу, а нагласак се ставља на понуду за активни одмор у природи, кратак у одмор у градовима (city бреак) и културно-историјско наслеђе Србије.
За потребе кампање ТОС је закупио огласни простор на 15 таксија, 20 рекламних панела у лондонском метроу и пет билборда. Очекује се да кампања, која ће трајати два месеца, буде увертира за представљање туристичке понуде Србије на највећем светском сајму туризма – World Травел Маркет, који се одржава у новембру.
Према подацима Републичког завода за статистику, Србију је до августа посетило 10 одсто више туриста из Велике Британије у односу на исти период 2013. године.