Mercedes koncipira budućnost oko četiri fabrike
Nova proizvodna arhitektura u koju nemačka firma investira tri milijarde evra doneće čak 12 potpuno novih modela od 2015. do 2020. godine, ali pre svegai prilagođavanje novim tokovima.
Ulaganjem unapred. Mercedes će uložiti tri milijarde evra kako bi unapredio proizvodnju i osavremenio pogone za tvorenje automobila i motora svojih putničkih automobila.
Već milijardu evra uloženo je za buduće projekte i automobile, pre svega u fabriku u Zindelginfenu, u Nemačkoj. Druga milijarda ide u centralnu fabriku u Unterhajmu, za unapređenje motora, dok će 750 miliona evropskih novčanica biti investirano u bremensko postrojenje, preostali novac u raštatsku fabriku kompaktnih vozila, pre svega u električni model B klase.
U to ime, u svrhu centralizovanog nadzora svih delatnosti u vezi sa proizvodnjom, štutgartska kompanija osnovaće preduzeće "Mercedes operacije". Do sada, svaka od fabrika delala je samostalno. Novim ustrojstvom, proizvodne arhitekture biće isplanirane na jednom, a izvršavane na više mesta. Te su arhitekture: MRA - proizvodi sa zadnjom vučom, MFA - proizvodi sa prednjom vučom, MHA - SUV automobili i MSA - sportski automobili.
MRA će obuhvatati S, E i C klasu, a vodiće je Andreas Kelerman, dosadašnji šef bremenske fabrike. Delokrug MFA su vozila A, B, CLA, GLA i buduće CLA klase, a šef će biti Mihael Gebel. SUV odsek nadzire M, R, GL i G klasu, a Sportsko odeljenje S i SLK klasu i oba će voditi Jason Hof, predsedavajući američkom fabrikom u Alabami.
Svaka od arhitektura će počivati na zasebnom sklopu modula i komponenti. Prvi modeli koji će zaživeti na novom sistemu biće oni iz C klase. Samo ove godine Mercedes počinje 18 takvih projekata na osam pogona širom sveta. Do 2020. Mercedes će predstaviti 12 novih modela.