Мерцедес конципира будућност око четири фабрике
Нова производна архитектура у коју немачка фирма инвестира три милијарде евра донеће чак 12 потпуно нових модела од 2015. до 2020. године, али пре свегаи прилагођавање новим токовима.
Улагањем унапред. Мерцедес ће уложити три милијарде евра како би унапредио производњу и осавременио погоне за творење аутомобила и мотора својих путничких аутомобила.
Већ милијарду евра уложено је за будуће пројекте и аутомобиле, пре свега у фабрику у Зинделгинфену, у Немачкој. Друга милијарда иде у централну фабрику у Унтерхајму, за унапређење мотора, док ће 750 милиона европских новчаница бити инвестирано у бременско постројење, преостали новац у раштатску фабрику компактних возила, пре свега у електрични модел Б класе.
У то име, у сврху централизованог надзора свих делатности у вези са производњом, штутгартска компанија основаће предузеће "Мерцедес операције". До сада, свака од фабрика делала је самостално. Новим устројством, производне архитектуре биће испланиране на једном, а извршаване на више места. Те су архитектуре: МРА - производи са задњом вучом, МФА - производи са предњом вучом, МХА - СУВ аутомобили и МСА - спортски аутомобили.
МРА ће обухватати С, Е и Ц класу, а водиће је Андреас Келерман, досадашњи шеф бременске фабрике. Делокруг МФА су возила А, Б, ЦЛА, ГЛА и будуће ЦЛА класе, а шеф ће бити Михаел Гебел. СУВ одсек надзире М, Р, ГЛ и Г класу, а Спортско одељење С и СЛК класу и оба ће водити Јасон Хоф, председавајући америчком фабриком у Алабами.
Свака од архитектура ће почивати на засебном склопу модула и компоненти. Први модели који ће заживети на новом систему биће они из Ц класе. Само ове године Мерцедес почиње 18 таквих пројеката на осам погона широм света. До 2020. Мерцедес ће представити 12 нових модела.