MERLIN MONRO: Još uvek najbolja reklama za šminku
Fotografije i snimci Merilin Monro biće korišćeni u reklamama za maskaru, rumenilo i ruž za usne.
Legendarna glumica preminula je pre 53 godine, ali to nije sprečilo čelnike "Maks faktora" da iskoriste njenu popularnost kako bi promovisali svoje proizvode.
Oni smatraju da je šminka imala ključnu ulogu u transformaciji devojčice iz sirotišta Norme Džin Mortenson u najpoznatiju holivudsku zavodnicu. Zato su je imenovali "globalnom ambasadorkom" brenda za 2015. godinu, piše blic.rs.
Glamurozna plavuša, koja je umrla 1962. godine, četrdesetih je koristila kozmetiku poljskog biznismena Maksimilijana Faktorovica, koji je kasnije promenio ime.
- Merilin Monro je učinila crvene usne i dramatično iscrtane oči najpopularnijim trendom u šminkanju, a takav izgled i dalje dominira u modnoj industriji - kaže Pet Mekgrat iz "Maks faktora".
Američka glumica je prošle godine zauzela šesto mesto na "Forbsovoj" listi pokojnih zvezda koje najviše zarađuju, sa prosečnom zaradom od 14 miliona evra godišnje.
Pogledajte i:
Osam saveta o lepoti koje nam je ostavila Merlin Monro
RELIGIJA, KUVANJE, PRVI POSLOVI: Ovo niste znali o Merlin Monro! (FOTO)
Ispod suknje Merlin Monro