Mini najomiljeniji auto kod žena
Uprkos rastu prodaje u od 18 odsto, u BMW grupaciji nisu zadovoljni jer stiču imidž automobila koji priliči uglavnom nežnijem polu.
Osam od deset Minijevih automobila u Kini u vlasništvu su žena što je najveći postotak od svih automobilskih kuća, pokazala su najskorija istraživanja. Ovi su podaci izazvali zabrinutost u BMW grupaciji koja je vlasnik brenda MINI, te se sprema strategija koja bi privukla više muških kupaca.
ISTA, KAO I UVEK: Lada najavila Nivu Urban (VIDEO)
KAO ALVA, ZAR NE: Na Kubi prodato 50 automobila za šest meseci
PREŽIVEO SEČU: Peugeot RCZ izlazi 2015.
- Niko ne želi da mu proizvod stekne imidž ženskog automobila. Razlog je jednostavan: ne samo da ćete odbiti muškarce, već i veliki broj žena koje ne žele nešto što se percipira kao brend samo za žene - rekao je Šon Grin, rukovodeći u Minijevoj kineskoj centrali.
Potražnja za Minijevim vozilima u Kini veća je za 18 odsto nego lani. Najmnogoljudija zemlja na svetu četvrto je najvažnije tržište za britanski brend, posle Sjedinjenih Američkih Država, Velike Britanije i Nemačke. Najveći konkurentni omalenom ostrvskom automobilu su Daimlerov Smart, Fiat 500 i Volkswagenova Buba, koje je Mini nadmašio u Kini, prodavši 11.400 automobila u maju.
Da bi privukli jači pol u Miniju su "započeli reklamnu kampanju koja ima muževniji ton", izjavio je Grin. Jedan takav primer je dokumentarni film o putu kroz zabačene i teško prohodne kineske predele u Miniju, kroz Tibet i kraj padina Himalaja.