Мини најомиљенији ауто код жена
Упркос расту продаје у од 18 одсто, у BMW групацији нису задовољни јер стичу имиџ аутомобила који приличи углавном нежнијем полу.
Осам од десет Минијевих аутомобила у Кини у власништву су жена што је највећи постотак од свих аутомобилских кућа, показала су најскорија истраживања. Ови су подаци изазвали забринутост у BMW групацији која је власник бренда МИНИ, те се спрема стратегија која би привукла више мушких купаца.
ИСТА, КАО И УВЕК: Лада најавила Ниву Урбан (ВИДЕО)
КАО АЛВА, ЗАР НЕ: На Куби продато 50 аутомобила за шест месеци
ПРЕЖИВЕО СЕЧУ: Peugeot РЦЗ излази 2015.
- Нико не жели да му производ стекне имиџ женског аутомобила. Разлог је једноставан: не само да ћете одбити мушкарце, већ и велики број жена које не желе нешто што се перципира као бренд само за жене - рекао је Шон Грин, руководећи у Минијевој кинеској централи.
Потражња за Минијевим возилима у Кини већа је за 18 одсто него лани. Најмногољудија земља на свету четврто је најважније тржиште за британски бренд, после Сједињених Америчких Држава, Велике Британије и Немачке. Највећи конкурентни омаленом острвском аутомобилу су Даимлеров Смарт, Фиат 500 и Volkswagenova Буба, које је Мини надмашио у Кини, продавши 11.400 аутомобила у мају.
Да би привукли јачи пол у Минију су "започели рекламну кампању која има мужевнији тон", изјавио је Грин. Један такав пример је документарни филм о путу кроз забачене и тешко проходне кинеске пределе у Минију, кроз Тибет и крај падина Хималаја.