Na više od 50 sajtova kod nas vrebaju "lažnjaci" poznatog brenda
Svetski lider u proizvodnji naočara za sunce i dioptrijskih okvira, Luksotika, najavila je da će u Srbiji da zatvori više od 50 ilegalnih veb sajtova koji prodaju falsifikovane "rej-ban" (Ray-Ban) naočare i da će "internet trgovinu držati pod stalnim radarom".
Ova aktivnost je već u toku i pojačavaće se tokom narednih meseci, saopštila je Grupa Luksotika, ističući da je ovaj poduhvat neophodan kako bi se zaštitio sve veći broj kupaca koji naočare poručuju putem veb sajtova uvereni da su odabrali originalni proizvod popularnog brenda po autlet (outlet) ceni.
Intervencija je posebno hitna i s obzirom na loš kvalitet koji može biti uzrok oštećenja očiju, tako da "rej-ban" timovi za zaštitu robne marke dnevno ulažu svoj maksimum da zatvore ilegalne veb sajtove.
Započinjući borbu s plagijatima svog brenda "rej-ban" u Srbiji, italijanski proizvođač je saopštio da je kampanja razvijena u okviru koncepta "Nikad se ne skrivaj" (Never Hide) koji je pokrenuo 2007. godine "sa ciljem da ohrabri pojedinca na izražavanje sebe na izvoran način".
Luksotika je navela da fanovi marke"rej-ban" mogu da se pridruže Detektivskom odredu "Nikad se ne skrivaj" - programu kroz koji će kupci dobiti priliku da ukažu na trgovinu falsifikatima direktno nekom od ovlašćenih rej-ban dilera u Srbiji.
Tokom 2014 u Srbiji je ukupno bilo 19 zaplena, što čini 2.119 falsifikovanih proizvoda u procenjenoj vrednosti od 63. 570 dolara.
Raste broj ilegalnih sajtova
Svetski podaci ukazuju da je samo u periodu od januara do juna 2014. pokrenuto 1714 ilegalnih sajtova koji prodaju falsifikovane naočare za sunce, što je 39,6 odsto više u odnosu na 2013. Od toga, 1.339 sajtova je zatvoreno u istom periodu, što je 146 odsto više u odnosu na 2013.
Prve tri zemlje po ukupnom broju registrovanih ilegalnih veb sajtova su: Kina (26 odsto), Sjedinjene Američke Države (13 odsto) i Nemačka (7,0 odsto).
Pročitajte i: