На више од 50 сајтова код нас вребају "лажњаци" познатог бренда
Светски лидер у производњи наочара за сунце и диоптријских оквира, Луксотика, најавила је да ће у Србији да затвори више од 50 илегалних веб сајтова који продају фалсификоване "реј-бан" (Ray-Ban) наочаре и да ће "интернет трговину држати под сталним радаром".
Ова активност је већ у току и појачаваће се током наредних месеци, саопштила је Група Луксотика, истичући да је овај подухват неопходан како би се заштитио све већи број купаца који наочаре поручују путем веб сајтова уверени да су одабрали оригинални производ популарног бренда по аутлет (оутлет) цени.
Интервенција је посебно хитна и с обзиром на лош квалитет који може бити узрок оштећења очију, тако да "реј-бан" тимови за заштиту робне марке дневно улажу свој максимум да затворе илегалне веб сајтове.
Започињући борбу с плагијатима свог бренда "реј-бан" у Србији, италијански произвођач је саопштио да је кампања развијена у оквиру концепта "Никад се не скривај" (Невер Хиде) који је покренуо 2007. године "са циљем да охрабри појединца на изражавање себе на изворан начин".
Луксотика је навела да фанови марке"реј-бан" могу да се придруже Детективском одреду "Никад се не скривај" - програму кроз који ће купци добити прилику да укажу на трговину фалсификатима директно неком од овлашћених реј-бан дилера у Србији.
Током 2014 у Србији је укупно било 19 заплена, што чини 2.119 фалсификованих производа у процењеној вредности од 63. 570 долара.
Расте број илегалних сајтова
Светски подаци указују да је само у периоду од јануара до јуна 2014. покренуто 1714 илегалних сајтова који продају фалсификоване наочаре за сунце, што је 39,6 одсто више у односу на 2013. Од тога, 1.339 сајтова је затворено у истом периоду, што је 146 одсто више у односу на 2013.
Прве три земље по укупном броју регистрованих илегалних веб сајтова су: Кина (26 одсто), Сједињене Америчке Државе (13 одсто) и Немачка (7,0 одсто).
Прочитајте и: