Američki magazini sa Bijonse i Agilerom sa najslabijim tiražom
Da li poznato ime na naslovnoj strani automatski znači i veliki tiraž?
Mesto na naslovnoj strani nekog prestižnog selebriti magazina je uglavnom rezervisano za velika imena svetskog šoubiznisa. Naslovne strane bi trebalo da budu odličan marketing i za poznatu ličnost koja je krasi i za sam magazin. Ponekad ta formula ne ispadne dobra.
Pogledajte naslovne strane koje nisu prošle najslavnije kod publike, a imale su najveće svetske zvezde kao promociju.
Bijonse je bila zvezda jednog izdanja magazina ''Harper's Bazaar'', koji nije prošao slavno. Za ime poznate pevačice se uobičajeno vezuju samo uspesi, ali ovog puta to nije bilo tako. Ovo izdanje časopisa nije prošlo kao prethodni.
Naslovnu stranu ''Glamour''-a je svojevremeno krasila Nikol Kidman. Ona iza sebe ima čitavu seriju naslovnih strana koji nisu doneli veliki tiraž.
Poznata pevačica Kristina Agilera ima mnogo fanova, ali očigledno oni nisu među čitaocima glamuroznih magazina. Njena naslovna strana novina ''Marie Claire'' iz 2012. godine je najslabije prodavano izdanje te godine.
''Vanity Fair'' je na naslovnu stranu pre 3 godine stavio Džastina Bibera, u periodu kada je vladala najveća pomama za mladom tinejdž zvezdom. Naslovnu su mnogi ocenili kao ''previše'', a rezultat je bio - najlošije prodavano izdanje za prethodnih 12 godina, prenosi answers.com.
Blejk Lajvli se takođe nije proslavila svojom saradnjom sa ''Esquire''-om, iako važi za jednu od omiljenih glumica mlađe generacije u Americi. Izdanje je doživelo fijasko na trafikama.
Kantri mega-zvezda Tejlor Svift se našla na naslovnoj ''Elle''-a 2010. godine. Ovo izdanje je imalo tiraž koji nije ispunio očekivanja. Iste godine ''Glamour'' je stavio slavnu pevačicu na naslovnu, a situacija je ponovo bila ista, tiraž - fijasko.