Амерички магазини са Бијонсе и Агилером са најслабијим тиражом
Да ли познато име на насловној страни аутоматски значи и велики тираж?
Место на насловној страни неког престижног селебрити магазина је углавном резервисано за велика имена светског шоубизниса. Насловне стране би требало да буду одличан маркетинг и за познату личност која је краси и за сам магазин. Понекад та формула не испадне добра.
Погледајте насловне стране које нису прошле најславније код публике, а имале су највеће светске звезде као промоцију.
Бијонсе је била звезда једног издања магазина ''Harper's Базаар'', који није прошао славно. За име познате певачице се уобичајено везују само успеси, али овог пута то није било тако. Ово издање часописа није прошло као претходни.
Насловну страну ''Гламоур''-а је својевремено красила Никол Кидман. Она иза себе има читаву серију насловних страна који нису донели велики тираж.
Позната певачица Кристина Агилера има много фанова, али очигледно они нису међу читаоцима гламурозних магазина. Њена насловна страна новина ''Марие Цлаире'' из 2012. године је најслабије продавано издање те године.
''Vanity Фаир'' је на насловну страну пре 3 године ставио Џастина Бибера, у периоду када је владала највећа помама за младом тинејџ звездом. Насловну су многи оценили као ''превише'', а резултат је био - најлошије продавано издање за претходних 12 година, преноси answers.com.
Блејк Лајвли се такође није прославила својом сарадњом са ''Esquire''-om, иако важи за једну од омиљених глумица млађе генерације у Америци. Издање је доживело фијаско на трафикама.
Кантри мега-звезда Тејлор Свифт се нашла на насловној ''Elle''-a 2010. године. Ово издање је имало тираж који није испунио очекивања. Исте године ''Гламоур'' је ставио славну певачицу на насловну, а ситуација је поново била иста, тираж - фијаско.