NE ZNATE GDE STE, A TREBA VAM PREVOZ? Naručite taksi pritiskom na taster
Vodeća aplikacija za naručivanje taksija u Severnoj i Istočnoj Evropi pokrenuta je ovog leta i u Beogradu. Pogledajte kako još danas možete da se provozate taksijem BESPLATNO.
Taxify aplikacija nam stiže pravo iz Estonije, a o njenim inovacijama i pogodnostima za taksi industriju i naše sugrađane, govorio nam je menadžer odseka za proširenje kompanije Jevgeni Beloussov.
U suštini, to je izuzetno lak način za pozivanje taksija, bez troškova, u dva klika.
Taksi udruženja su uvek sporija u prihvatanju bilo kakvih tehnologijskih promena. Treba im vremena da vide da li neka ideja u praksi radi pre nego što potpišu bilo kakav ugovor. Do sada su bili izloženi nekim drugim aplikacijama, koje nisu bile uspešne u pokretanju, pa su mislili da je ista priča i sa Taxify-em.
Kada je reč o taksistima, oni su uvek raspoloženi za dodatni prihod i ne košta ih mnogo da pokrenu aplikaciju i pokupe koju mušteriju više. Ne moraju više satima da čekaju u taksi redovima. Ponekad vam je to kao "pecanje" ili "trolovanje". Upecate još neke mušterije preko Taxify-a i to je dodatni prihod za vas.
Uvek nudimo vrlo povoljne uslove za prve kompanije koje nam pristupe i bili bismo srećni ako bi nam se pridružile i druge. Do sada su uglavnom tražili da prvo pokrenemo aplikaciju pre nego što nam se pridruže. Nadam se da smo sada već dovoljno prisutni u gradu da to privuče i druge.
Da počnem sa korisnicima – Oni dobijaju jedan izuzetno udoban način naručivanja taksija. Ne moraju da zovu dispečera i čekaju da dobiju auto. Zato je naša politika "Taksi na klik od vas". Instalirate aplikaciju, registrujete se, kliknete jednom i već ste u sistemu koji odmah zna u kojoj se ulici nalazite i gde je najbliži taksi. I uvek znate da nećete dugo čekati, i to je jedna od pogodnosti.
Drugo, naše mušterije mogu da povežu svoje kreditne kartice sa sistemom i ne brinu o plaćanju računa na kraju vožnje, već će račun biti naplaćen onlajn – dakle, transakcija bez keša.
Kada su u pitanju vozači – Danas ima negde oko 7.000 vozača u Beogradu. Postoji i nekoliko problema na tržištu koje bismo voleli da popravimo. Jedan je starost automobila i time se opet vraćamo na pogodnosti za naše korisnike. Kada nazovete dispečera, nikada ne znate kakav će vam automobil doći. A ono što mi garantujemo jeste dolazak ugodnih i modernih automobila, sa profesionalnim i licenciranim vozačima.
Ako nisu zadovoljne, mušterije imaju priliku da nam pošalju komentar o svom negativnom iskustvu, a mi ćemo učiniti sve da kompenzujemo mušteriji zbog lošeg iskustva i pokrenemo mere protiv vozača koji ih je izazvao ili barem da odgonetnemo šta se dogodilo.
Na kraju svake vožnje, mušterija ima izbor da ostavi komentar, ali i ocenu pomoću zvezdica (1-5). Ako ocena vozača padne ispod određenog minimuma, recimo 4,5 koliko je u Srbiji (minimum zavisi od države do države), ovi vozači su blokirani u sistemu automatski.
Mušterije treba da razumeju da nam komentari i ocene pomažu da još više poboljšamo našu ponudu, da bi na kraju imali stanje u kome neće biti problema.
U stvari, ovde je većina ljudi do te mere ubeđena da Uber neće biti pokrenut, zbog zakonske regulative, da tu pretnju i na shvataju ozbiljno. Kao što rekoh, možda samo podcenjuju moć multimilijarderske kompanije, ali ko zna. Ipak, ne bih rekao da nam ta titula toliko pomaže. Vozači nas često doživljavaju kao Uber, zbog čega pitaju da li i mi zapošljavamo privatne vozače, pa zato moramo da im objašnjavamo da mi radimo isključivo sa taksistima. Tako da za sada ova titula nam ne pomaže.
Možda u budućnosti, kada Uber bude napravio odlučnije korake da uđe na ovo tržište, taj osećaj će se pojačati i više će kompanija želeti da rade sa nama.
Moram vam reći da je to prva stvar koju sam čuo o taksi industriji ovde u Beogradu - ljudi preko Twitter-a naručuju taksi. Obišao sam mnoga mesta, ponajviše u Evropi, i moram vam reći da nigde drugde nisam video da taksi kompanije koriste Twitter kao metod narudžbine. Ali, iskreno, kad koristite našu aplikaciju vidite koliko je u stvari taj metod zastareo u odnosu na poručivanje taksija jednim klikom. Jer, kada idete na Twitter, morate da se ulogujete, ručno ukucate adresu, dok aplikacija to radi umesto vas, pomoću GPS-a. Klik i to je to. Dobijate odgovor za 20 sekundi koji taksi dolazi, koji broj, koji taksista, njegova slika. Sve je vrlo transparentno.
Slažem se da ljudima obično treba mogućnost da isprobaju nešto, naročito ako znamo da je cena taksija u gradu fiksna. Zato Taxify, preko brojnih akcija, nadoknađuje prvu vožnju naših mušterija kako bi isprobali sistem.
Ostatak intervjua o pogodnostima aplikacije za naše sugrađane i taksi industriju možete pročitati OVDE.
Za to vreme, pozivamo Vas da iskoristite mogućnost besplatne vožnje kojom Taxify nagrađuje čitaoce portala Srbija danas.
Isprobajte aplikaciju besplatno i koristeći promo kod SRBIJADANAS osvojite besplatnu vožnju taksijem do 1000 din, koji važi za prvu vožnju i ako je izabran način plaćanja preko platne kartice (kreditne ili debitne) koja može da se koristi online.
Sve informacije o tome kako da iskoristite promo kod, pogledajte na OVOM LINKU.