NEMA POSLE "NISMO ZNALI": 10 stvari koje su zabranjene na radnom mestu
Iako ste spremni za šalu i opuštenu atmosferu, pridržavajte se pravila br. 4.
Ukoliko tek počinjete da radite na novoj poziciji, ili u novoj kompaniji, a i ako ste već dugo zaposleni, nije loše da saznate ili ponovite kakvo je ponašanje apsolutno zabranjeno na radnom mestu.
1. Na posao ne možete da dolazite obučeni kao za izlazak. Čak i ako vaše radno mesto nema strogo određena pravila koja se tiču odeće, uvek morate da izgledate profesionalno.
2. Ukoliko vas ni na koji način ne ugrožavaju, nemojte se žaliti na tuđe loše radne navike, jer to nije dobar preduslov za korektne kolegijalne odnose.
3. Niko drugi osim vas samih ne može da rešava probleme koje imate na poslu. Budite spremni na to da ćete ponekad imati konflikt sa kolegama koji samo vi možete da rešite.
4. Iako je vaš tim na poslu opušten i uvek spreman za šalu, pred šefovima i klijentima treba da negujete profesionalni odnos.
5. Aktivno korišćenje Fejsbuka i Instagrama tokom radnog vremena nije poželjno. Drugima će delovati kao da ništa ne radite, dok se ostali trude.
6. Isto važi i za telefoniranje i slanje poruka. Budite sigurni da vas neko posmatra, iako vam se možda na prvi pogled ne čini tako.
7. Prepričavanje izlazaka i privatnih problema pred svima apsolutno je zabranjeno! To sve može da sačeka kraj radnog vremena.
8. Ako imate problem sa nekim od kolega, rešite ga nasamo s osobom s kojom ga imate. Osim u slučaju kada stvari potpuno izmaknu kontroli – tada imate pravo da se obratite šefu za savet i pomoć.
9. Podrazumeva se da ćete nekad i pogrešiti, ali morate naučiti da priznate grešku.
10. Ukoliko se od vas očekuje timski rad, onda “igrajte po pravilima” i nemojte ni sebi ni drugima otežavati posao.
Ako vam se svideo ovaj članak, slične teme možete da pronađete OVDE.