Nikol Kidman u novoj kampanji za Jimmy Choo
Interesantna kampanja poznatog brenda, gde su u fokusu glumičine zanosne, duge noge i look koji čini da Nikol izgleda 30 godina mlađe.
I ako se mnogima učinilo da je u najnovijoj kampanji Jimmy Chooa, mladolika plavuša manekenka Agnes Dejn, to nije tačno! Opet Nikol. Majka četvoro dece i žena koja ima 46 godina izgleda kao mlada devojka dok četvrti put za redom, zajedno sa pomenutim brendom oduševljava svojom lepotom, transformacijom i harizmom.
Nakon što nas je u prethodnoj kampanji oduševila look-om Brižit Bardo, ovoga puta, u kampanji za pre-fall 2014 se vraća u liku mlađe, urbane devojke koja šeta kreacije u rokerskom chic stilu.
Na internetu se već pojavila prva fotografija kampanje koja će starovati u potpunosti, u maju. Na pomenutoj fotografiji australijska glumica je obučena samo u beli, strukirani sako ispod kog se vidi da nema apsolutno ništa, sa kosom poput Sijene Miler, dok se beli dim širi oko nje.
Fotografiju prati i kratak video u kom Kidman šeta pustinjom u kožnim pantalonama, cipelama i torbama brenda, a tu je i seksi vožnja motorom. I video i fotografije je radio Willy Vanderperre sa kojim Nikol obožava da radi.
„Uživala sam radeći sa Willyjem na setu. Slušali smo dosta rock muzike tokom snimanja ne bi li se ta rock, buntovna atmosfera preselila i na set.“