Никол Кидман у новој кампањи за Jimmy Choo
Интересантна кампања познатог бренда, где су у фокусу глумичине заносне, дуге ноге и look који чини да Никол изгледа 30 година млађе.
И ако се многима учинило да је у најновијој кампањи Jimmy Chooa, младолика плавуша манекенка Агнес Дејн, то није тачно! Опет Никол. Мајка четворо деце и жена која има 46 година изгледа као млада девојка док четврти пут за редом, заједно са поменутим брендом одушевљава својом лепотом, трансформацијом и харизмом.
Након што нас је у претходној кампањи одушевила look-om Брижит Бардо, овога пута, у кампањи за pre-fall 2014 се враћа у лику млађе, урбане девојке која шета креације у рокерском chic стилу.
На интернету се већ појавила прва фотографија кампање која ће старовати у потпуности, у мају. На поменутој фотографији аустралијска глумица је обучена само у бели, струкирани сако испод ког се види да нема апсолутно ништа, са косом попут Сијене Милер, док се бели дим шири око ње.
Фотографију прати и кратак видео у ком Кидман шета пустињом у кожним панталонама, ципелама и торбама бренда, а ту је и секси вожња мотором. И видео и фотографије је радио Willy Vanderperre са којим Никол обожава да ради.
„Уживала сам радећи са Willyjem на сету. Слушали смо доста роцк музике током снимања не би ли се та роцк, бунтовна атмосфера преселила и на сет.“