ODAKLE PARE, PAJTIĆU? Račun im u blokadi, a spremili milione za predizbornu kampanju
DS prvi počinje sa emitovanjem spotova.
Demokratska stranka, čiji je lider šef pokrajinskog režima Bojan Pajtić, uprkos milionskoj blokadi partijskog računa koja traje već 749 dana (zaključno sa subotom) uspela je na misteriozan način da skupi milione evra za predizbornu kampanju.
DS prvi kreće sa kampanjom
Pajtićevci su, kako piše Informer, za zakup oko 200 bilborda širom Srbije već iskeširali 150.000 evra, a prvi će krenuti i sa emitovanjem spotova na televizijama.
Demokrate su, tvrde obavešteni, dogovor o emitovanju spotova već postigle sa RTS, B92 i TV Prva. Prve reklame DS mogle bi da se pojave na malim ekranima već tokom vikenda ili najkasnije početkom naredne nedelje .
TRAŽE NOVE DRŽAVNE MILIONE, A NE VRAĆAJU STARE: Pajtićevi ljudi zataškavaju pljačku bolesne dece!
I ništa ne bi bilo sumnjivo da račun DS prema podacima Narodne banke, nije u blokadi već 2 i po godine zbog duga od 116.114.471 dinara! Pitanje je, odakle demokratama milioni?!
Glavni uslov televizija sa kojima je DS postigao dogovor bio je da se pokrije dug za prethodnu kampanju. Pajtićevci su te dugove poplaćali i čak na nekim stanicama, platitli avans za novu kampanju.
FOND PIO DEMANTOVAO PAJTIĆA: Nijedan poslovni prostor ne ustupamo besplatno
- Nikom nije jasno odakle im tolike pare! Sve drže u strogoj tajnosti... Ljudi, čak i oni u vrhu DS sve više veruju da je toliki novac došao iz nekih sumnjivih aranžmana, a neki čak veruju da ga je dao gazda „Delte“ Miroslav Mišković – prenosi Informerov izvor.
I dok u „Delti“ kategorički tvrde da Miroslav Mišković nije dao novac, Radoslav Milojičić Kena, šef izbornog štaba DS, nije želeo da otkrije izvor sredstava.
- Sve troškove kampanje saopštićemo u izveštaju – poručio je Milojičić.
S druge strane funkcioner SNS Veroljub Arsić kaže da su demokrate očigledno napravile dil sa tajkunima.
- Pitam ih javno zašto su branili Miškovića i kako je moguće da im je Miodrag Kostić Kole bio diretor stranke, a sad je najbogatiji čovek u Srbiji?! - pita Arsić.
Televizija ključna
Marketinški stručnjak Igor Avžner ocenjuje da je televizija najvažniji i najskuplji medij u kampanji.
- RTS ne bi smeo ni sekunda spotova da pusti partijama koje im duguju novac, jer je to dug prema nama. S druge strane menadžment komercijalnih televizija može da napravi aranžmane kako želi – zaključuje Avžner.