ОДАКЛЕ ПАРЕ, ПАЈТИЋУ? Рачун им у блокади, а спремили милионе за предизборну кампању
ДС први почиње са емитовањем спотова.
Демократска странка, чији је лидер шеф покрајинског режима Бојан Пајтић, упркос милионској блокади партијског рачуна која траје већ 749 дана (закључно са суботом) успела је на мистериозан начин да скупи милионе евра за предизборну кампању.
ДС први креће са кампањом
Пајтићевци су, како пише Информер, за закуп око 200 билборда широм Србије већ искеширали 150.000 евра, а први ће кренути и са емитовањем спотова на телевизијама.
Демократе су, тврде обавештени, договор о емитовању спотова већ постигле са РТС, Б92 и ТВ Прва. Прве рекламе ДС могле би да се појаве на малим екранима већ током викенда или најкасније почетком наредне недеље .
ТРАЖЕ НОВЕ ДРЖАВНЕ МИЛИОНЕ, А НЕ ВРАЋАЈУ СТАРЕ: Пајтићеви људи заташкавају пљачку болесне деце!
И ништа не би било сумњиво да рачун ДС према подацима Народне банке, није у блокади већ 2 и по године због дуга од 116.114.471 динара! Питање је, одакле демократама милиони?!
Главни услов телевизија са којима је ДС постигао договор био је да се покрије дуг за претходну кампању. Пајтићевци су те дугове поплаћали и чак на неким станицама, платитли аванс за нову кампању.
ФОНД ПИО ДЕМАНТОВАО ПАЈТИЋА: Ниједан пословни простор не уступамо бесплатно
- Ником није јасно одакле им толике паре! Све држе у строгој тајности... Људи, чак и они у врху ДС све више верују да је толики новац дошао из неких сумњивих аранжмана, а неки чак верују да га је дао газда „Делте“ Мирослав Мишковић – преноси Информеров извор.
И док у „Делти“ категорички тврде да Мирослав Мишковић није дао новац, Радослав Милојичић Кена, шеф изборног штаба ДС, није желео да открије извор средстава.
- Све трошкове кампање саопштићемо у извештају – поручио је Милојичић.
С друге стране функционер СНС Верољуб Арсић каже да су демократе очигледно направиле дил са тајкунима.
- Питам их јавно зашто су бранили Мишковића и како је могуће да им је Миодраг Костић Коле био диретор странке, а сад је најбогатији човек у Србији?! - пита Арсић.
Телевизија кључна
Маркетиншки стручњак Игор Авжнер оцењује да је телевизија најважнији и најскупљи медиј у кампањи.
- РТС не би смео ни секунда спотова да пусти партијама које им дугују новац, јер је то дуг према нама. С друге стране менаџмент комерцијалних телевизија може да направи аранжмане како жели – закључује Авжнер.