Otkriveni: Cayennov ulazni SUV i Cayenne GTS (FOTO)
Brži su od prethodnika, startniji, manje troše. Zajedno će biti predstavljeni, a zajedno i kreću u prodaju.
Porsche ne da je predstavio model, nego je poredstavio dva. I to SUV Cayenna. Prvi je Cayenne GTS 2015 "težak" 97.ooo evra, a drugi je ulazni Cayenne čija će cena biti ispod 64.ooo evropskih novčanica.
Ova dva brata blizanca na svetsku pozornicu zvanično će stupiti zajedno, 19. novembra, kada će ih na Losanđeleskom sajmu automobila proizvođač predstaviti, a potom će, opet istovremeno, krenuti i u prodaju.
Porsche poslednjih godina malo malo, pa lansira GTS verziju nekog modela: 911, Panamera, Cayman i Boxster, svi su imali i GTS varijaciju. "Jelo" se sprema tako što se na standardni "meni" ugradi dodatna oprema i nešto sportkog inženjeringa kao što su Porscheov Sports Exhaus izduvni sklop, te PASM prilagodljivi amortizeri iz skupljih i luksuznijih modela, ali po pristupačnijoj ceni.
Stari GTS V8 motor nasledio je 3,6 agregat sa dvostrukim turbopunjačem. "Konjaža" je veća za 20 snaga i sada je na cifri od 440, dok je obrtni momenat na broju od 600 Nm. Sve ovo jamči maksimalnu brzinu od 26o km/č i jurnjavu do stotke od 5,2 sekunde, što je za sekundu manje od starog V8 motora u GTS.
GTS modeli dobro idu. Prvi Cayenne GTS iz 2007. činio je 11 odsto ukupne Cayennove prodaje; očito je da je mnogo kupaca željnih 4x4 dizelaša.
ULAZNI CAYENNE SUV pokretaće 3,6 V6 motor od 300 KS. Do stotke troši 7,7 sekundi, o,2 sekunde brže nego pre. Benzinac troši 9,1 litar i rasipa 215 g CO2/km. Iako "čistiji" od prethodnika, nije ni prineti dizelaškom sabratu koji luči 173 g/km, a još važnije - troši 6,6 litara, pa je već sad jasno koji će biti omiljeniji kod ljubitelja prirode.
Standard u početnom Cayennu biće osmostepeni automatski menjač i sa njim start-stop dugme. Tu su još dvostruki ksenonski farovi, LED dnevna svetla, multifunkcionalan upravljač i otvaranje gepeka na dugme.
Ovaj Cayenne već je dostupan za kupovinu u Velikoj Britaniji.